2012. november 3., szombat

Hősnők viadala 2012 - 3.kör 2. párbaj-tól

Kicsit kezdek beleunni, hogy kétnaponta töltögessek fel információkat, hiszen irtózatosan el vagyok maradva a könyvek értékeléseivel, így vettem a bátorságot, és kicsit előre dolgoztam. :)

De először is a bejutottak listája:
YA KATEGÓRIA
Rose (Richelle Mead: Vámpírakadémia) -  Nem harap a…
Clary (Cassandra Clare: A végzet ereklyéi) -  Secret Dream Time
Katniss (Suzanne Collins: Éhezők Viadala) - Kristina
Hermione (J.K.Rowling: Harry Potter) -  Napi falat
Isabelle (Cassandra Clare: A végzet ereklyéi) - Sötét Lélek Blogja (én)
Brittany (Simone Elkeles: Perfect Chemistry) -  Lylia Bloom
Dani (Karen Marie Moning: Tündérkrónikák) -  Alsyniai regék
Tessa (Cassandra Clare: Pokoli szerkezetek) -  Kelly olvas

FELNŐTT KATEGÓRIA
Cat (Jeaniene Frost: Cat & Bones, vámpírvadász) -  MFKata gondolatai
Mac (Karen Marie Moning: Tündérkrónikák sorozat) -  Wee blogja
Elena (Nalini Singh: Angyali vadász) - Kristina
Georgina Kincaid (Richelle Mead: Georgina Kincaid sorozat) - Sötét Lélek Blogja (én)
Merit (Chloe Neill: Chicagoland vámpírjai) -  Akiknek élmény az olvasás
Faythe Sanders (Rachel Vincent: Kóborok) -  Secret Dream Time
Anja (Gena Showalter: Alvilág Urai) -  Forró csoki és jó könyv
Nix (Kersley Cole: Halhatatlanok alkonyat után) - Magnolia

Az áthúzott nevek a kiesetteket jelentik. Nagyon, sőt, irtózatosan meglepődtem, hogy nem Mac és Katniss nyerte az első párbajt, de egy kis tájékozódás után megtudtam, hogy csupán néhány szavazat kellett volna a győzelemhez. (Mac vs. Cat - 130-134; Rose vs. Katniss - 169-168!!!) Ez azért egy picit szomorú, de ez van...

A párbajok (A nevek linkeket rejtenek! A lista folyamatosan frissül!):
#2 (nov. 3 -5.)
YA: Dani vs. Hermione
Felnőtt: Anja vs. Nix

#3 (nov. 5 -7.)
YA: Tessa vs. Clary
Felnőtt: Merit vs. Faythe

#4 (nov. 7 -9.)
YA: Isabelle vs. Brittany
Felnőtt: Elena vs. Georgina

Amint látható, az én pártfogoltjaim nov. 7-től kerülnek terítékre. Addig van egy kis szusszanásnyi idő. ;)

Addig is további jó hétvégét!

Nincsenek megjegyzések: