2013. január 20., vasárnap

(P) Macskaköröm (2)


Joss Stirling: Lélektársak – Sky
"– Tökéletes a magasságod. A mi családunkban mindenki óriás vörösfenyő-méret; egy bonsai pont jól jön a változatosság kedvéért." 
"Ha én vagyok a hangvilla, te vagy a tökéletes „A” hang, csak próbálj felhangolni!"
"A papád épp most veszi le rólam a mértéket a koporsómhoz, mondta Zed.
Á, dehogy!
Furcsa képek ugranak be… mind meglehetősen fájdalmas, és hátrányosan érinti a jövőbeli terveimet, hogy egyszer én is apa legyek."

"Hogy képes arra a terem másik végéből, hogy elvörösödjek miatta? És egyáltalán, hogyan képes csak így beszélni hozzám? Szállj ki a fejemből!
Nem tudom leállítani a dolgot, ha már belekezdtem. Mondta már neked valaki, hogy ha kimennél az utcára ebben a ruhában, leállna a forgalom?
Ez rosszat vagy jót jelent? Teljesen őrült voltam, hogy egy test nélküli hanggal folytattam tárgyalást."

Nincsenek megjegyzések: