2013. január 1., kedd

Változtatások és bővítések

Mint ígértem, dolgoztam egy kicsit a blog bővítésével. :)
A következő programokat sikerült bezsuppolnom a hétbe:
- Hétfő: A hét kezdete, és mint Garfield, én is ilyenkor vagyok a legmorcosabb. Direkt ezért egy pihentető rovatot helyeztem erre a napra, minek neve Borítómánia. Ebben a rovatban különböző szempontokból hozok 3-5 borítót, és sorrendbe állítom őket.
- Kedd: Erre a napra is egy lényegében egyszerű rovatot helyeztem, ami Macskaköröm címre hallgat. Kedden tehát az aktuális olvasmányomat fogom felütni, és kiszedni belőle annyi szép idézetet, amennyit tudok (szintén 3-5).
- Szerda: Azaz a Zenenap. Néha lesznek trailerek, néha könyvekhez kötött zenék, vagy csak szimplán kiemelek olyan zenéket, amiket épp szeretek.
- Csütörtök: Ajánló.
- Péntek: Az első bejegyzésemkor még szerdánként jártam könyvtárba, de mivel felvettek abba a gimnáziumba, amely mellett két percre van az Fszek, ezért az egész programot áttoltam péntekre. Pénteki rovatunk neve tehát nagy eszesen: Könyvtár. Ekkor mutatom be legújabb szerzeményeimet, elvárásaimat velük szemben.
- Szombat: Újra életre keltem egyik régebbi rovatomat, az Újdonságnézőben-t. Sajnos múlt évben idő hiányában abba hagytam ennek írását, de most megpróbálok időt szakítani rá.
- Vasárnap: A hét szün-, és pótnapja! :) Ha valamelyik rovatot nem tudnám megírni, vasárnap mindenképp pótlom.

A rovatokat jövő héttől vezetem be!

Egyéb újdonságokkal is jelentkezem: elkészült a blog twitter és facebook oldala, valamint beállítottam, hogy legyen RSS állomása is az oldalnak. :) Aki eddig esetleg nem tudott volna feliratkozni a rendszeres olvasók közé, de szeretné látni a friss bejegyzéseket, már az említett oldalakon megtehetik. (A blog oldalsávjánál vannak a hivatkozások.)

Nincsenek megjegyzések: