2013. február 10., vasárnap

Spirit Bliss: A jövő árnyai

"A Gonosz ott van mindenhol. A lábunk alatti csatornákban, elhagyatott házakban, elsötétített ablakú lakásokban.
De hamarosan előbújik.
Te biztonságban érzed magad?
Katherine úgy tért vissza a középkorból 2012-be, hogy a küldetése nem járt sikerrel. A „Véreskezű” még mindig életben van, és arra készül, hogy amint a Nap fénye kialszik, átveszi az uralmat az emberek világa fölött. Katie azt hiszi, ő egyetlen, aki megállíthatja, ám rá kell jönnie, nem csak ő munkálkodik a világ megmentésén.
A középkor óta szerveződik egy ellenálló csoport, amely mostanra igazi szervezetté nőtte ki magát. Céljuk, hogy megvédjék Katherine-t a „Véreskezűtől”, és megmentsék a jövőt a rémuralomtól. Ám ez a cél nagy árat követel Katie-től!
Vajon képes lesz lemondani Casimir szerelméről, csak hogy ne szabadítsa rá a gonoszt a világra? És ki lehet az, aki a biztonságos búvóhely ellenére újra és újra az életére tör? Áruló van az ellenállók között, vagy a „Véreskezű” valahogyan áttört a tökéletesnek hitt védelmi rendszeren?
Rejtélyek, kaland, szerelem és szenvedély! Ez egy olyan történet, amelyben sosem tudhatod, mi fog történni, és ki áll a jó oldalon! Nem bízhatsz senkiben, talán még önmagadban sem!
A démon érintése még mindig elkápráztat…"


Elolvastam az utolsó oldalt. Aztán még egyszer. És még egyszer... Aztán rájöttem, hogy tényleg vége. És akkor majdnem nekimentem a falnak. Az első kötetben már meg kellett volna szoknom, hogy Adrinál semmi se biztos, mindenhol van egy újabb csavar. De ez akkor is brutalitással ér fel! Nem fogom kibírni a következő részig!

Casimir továbbra is kedvenc, de Payton-nal is kezdünk összemelegedni. Előbbi jelleme mondjuk nem sokat fejlődött, de most ezzel nem találtam semmi problémát. Kedvenc jeleneteim vele a csetelős részek.
Payton Casimir-hez képest egy parányival összetettebb alkat. Állandóan dühös valamiért, hirtelen haragú, de közben hűséges, és éleseszű. Kíváncsi vagyok, a harmadik részben milyen sorsa lesz.
És Valdemar, szívem csücske. Tipikus antihős köntöst húzott rá Spirit - hol mogorva és elutasító, máskor bepillanthatunk a páncélja mögé, csak hogy a következő pillanatban elárulja a többieket... vagy mégsem?

A történet a szokásos stílusban íródott meg: legelőször elindulunk egy szálon, később észrevétlenül becsatlakozik egy másik szál, ami egy nagyobb fordulattal láthatóvá is válik, és ezt a sémát követve többször megismétli a csavarokat. Szinte kapkodtam a fejem, hogy akkor most mi van?

A vége ugyanolyan függővég, mint az első köteté. Annyira meglepő, hogy lapoztam volna tovább, hogy ez most komoly, és mikor felfogtam, hogy nincs több, vége, akkor szépen becsuktam a könyvet, és percekig bámultam a fehér falat, hogy vajon miért nem csapom oda a könyvet?!

No para. Én is szeretlek, Spirit. 5 csillag.


Adatok:
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó - Vörös Pöttyös Könyvek
Oldalszám: 344 oldal
Megjelenés: 2012
Sorozat: Démoni érintés (2.)
Egyéb megjegyzés: Puhatáblás, 2549 Ft

Nincsenek megjegyzések: