2012. április 24., kedd

Ismerd meg a blogszerzőt, avagy életem baromságai összegyűjtve

Kezdeném azzal, hogy bemutatkozom. *kézfogás* Hello! Általában mindenki Timinek becéz, de nevezhetsz T-nek Timcsinek, Kemény Teknősnek, Rubintpikkelynek, vagy rövidítve Pikknek. Ami TILOS: Timike... Na, attól kiráz a hideg. :)
Amit még tudni lehet rólam: 15 éves vagyok, Budapesten élek szüleimmel, két húgommal, és az 1 éves kutyámmal Pamaccsal (ez nem hangzott túl sablonosan?). Fontos adat: LÁNY vagyok (megjegyzés osztálytársaknak)! Méghozzá szemüveges (erről még később), kék szemű, 154 centi magas, félhosszú, barna hajú! :-)
Internetes infók: 1 éve vagyok a moly.hu tagja, és azóta sem bántam meg! Imádom azt a webet, jobb, mint a facebook, amin szintén rajta vagyok két névvel (ennek az okát majd talán később elmesélem). Imádom a fantasy szerepjátékokat. Legalább 20-30 ilyen játékra regisztráltam, amiket már elhagytam. Bloggal többször is próbálkoztam, de valahogy mindig ráuntam. Tagja voltam még a deviantart.com-nak, ahol FeherHollo néven voltam elérhető. Most már csak képeket töltök le onnét.
Könyvek: Imádom őket! :D Szeretem, ahogy látom a történet kibontakozását, a szereplők sorsának alakulását. Körülbelül 20-40 sorozatba kezdtem bele, ezek közül talán 5 volt, amit biztos nem fejezek be. Mindenevő molyocska vagyok, ami azt jelenti, hogy minden stílust szeretek olvasni. Kedvenc írók: Rob Thurman, Sherrilyn Kenyon, J. R.Ward, Gena Showalter, Laurell K. Hamilton, és még sorolhatnám! :D
Mindig is vonzott a könyvírás, a rajz, a zene. Végül mostanában mégsem írónak, hanem pszichológusnak készülök (NEM röhögni xD). Ezt a szakmát szintén egy könyv miatt választottam.
Lényegében ennyi, kérdést, óhajt-sóhajt a megjegyzéseknél lehet tenni!
Köszönöm a figyelmet! *meghajol*
Xoxo: Timi

Nincsenek megjegyzések: