2012. május 29., kedd

I ♥ Alfi

Nem sokat facebookozok, de a molyon hallottam, hogy vannak a VP-nek (Vörös Pöttyös) napi nyereményjátékai, hát mondom, én is kipróbálom, hátha...

A tegnapi kérdés/véleménykör a következő volt:
"Ma is játszunk! :)
Írjátok le, fejtsétek ki ti hogyan terjesztenétek barátaitok/ismerőseitek között a hírt, hogy megnyílik a webshopunk!
Nem tudom figyelembe venni a kommentet, ha:
- csak egyetlen szó az egész, nincs kifejtve,
- nem IDE a poszt alá került,
- egy ember egynél többször kommentelt!
Egy nyertes lesz, akit sorsolunk.
Nyeremény: Vérmacska 2.
Határidő: május 28. (hétfő) - 19.00
Jó játékot!"


Én a következő kommentet írtam:

"Nem sok barátom/barátnőm olyan nagy könyvolvasó (mint én), viszont kezdő könyves blogos vagyok! Nem mondom, hogy nagyon sokan járnak fel hozzám, de én általában minden efféle hírt ki szoktam posztolni, hátha akad akit érdekel... Egy másik megoldás, az a könytáros post it cédulák. Rengeteget járok oda, és néha-sokszor kis cédulákat hagyok a könyvekben, amikben reklámozok ezt-azt (pl.: moly.hu). És végül pedig az általános: kiírom facebook-ra óriás betűkkel."


És a mai napon mit látnak szemeim:
"A tegnapi, barátok/ismerősök tájékoztatásáról szóló játék nyertese, aki Vérmacska 2-t nyert nem más, mint:
Kerezsi Tímea
Gratulálunk! :)
Küldj egy emailt kérlek a konyvrendeles@konyvmolykepzo.h​u email címre neveddel, címeddel és nyereményed megjelölésével."



Uuuugrálok örömömben! :D Na, most kicsit utána néztem Alfi cicuskámnak. A következő információk vannak fönn face-en:

2012. jún. 10. 16:00-17:00
"Ha nem jössz el június 10-én - a Könyvhéten - a Vörösmarty térre a Vérmacska 2 megjelenésének tiszteletére, akkor kurva világot csinálok.
A Szőri dedikál és beszélget mindenkivel.
Egyébként, ha hoztok nekem tasakost, akkor a kengurusat megtartom, a többit pedig a NOÉ Állatotthon kevésbé szerencsés helyzetben lévő cicáinak ajánlja fel az idióta Szőri.
A NOÉ Állatotthonban jelenleg 45 kiscica van, úgyhogy hajlott korom ellenére nagyon örülnék neki, ha junior tápot hoznátok, mert így több az esélyük arra, hogy szép, egészséges, felnőtt macska lesz belőlük, pont úgy, mint belőlem.
Tehát eljössz."

A kommentek alapján az időpont még bizonytalan, de most úgy állunk, hogy 10-e.



*Timi most szépen elvonul, hogy őrülten vigyorogva olvasson*

Nincsenek megjegyzések: