2012. június 19., kedd

Leiner Laura: A Szent Johanna Gimi 4. - Barátok


Magyar Könyv
Ezt az értékelést most SzJG stílusban írom meg! :)

"Reni és Virág ismét nagyon jó barátok a nagy konfliktus után. Virág nemcsak Doriánnal szakított, hanem emós külsejével is: mostantól vidám cuccokban jár, és még a szemüvegét is hajlandó hordani.
Reni igyekszik kihasználni minden percet, amit Arnolddal tölthet, ám Cortez ezt egyáltalán nem nézi jó szemmel, ezért a két fiú között egyre nő a feszültség...
Mindezek mellett fontos szerepet kap még a második félévben egy mangakiállítás, Ricsi új robogója, Cortez nagymamája, egy éjszaka a Balaton-parton és az iskolai könyvtár...
 Az osztály továbbra is a "legbalhésabb" társaság az iskolában, és a tanulásban sem jeleskednek. A sok panasz miatt még a nyár eleji párizsi csereutazás is veszélybe kerül..."


A könyv önmagában 5/5** (ami 6) - Imádom! Mert lehet rajta röhögni, sírni, vagy egyszerűen bólogatni a szereplők döntésein. 6 csillag! :D
Cortez 5/3 - Hol elolvadnék tőle, hol meg lekevernék neki egy akkora pofont, hogy csattanna. Nagyon.
Arnold ♥
Arnold 5/5* - Egyértelműen az ő pártján vagyok, sírtam a végén, hogy elment.
Reni 5/2 - Tantárgyakből egy hatalmas géniusz (vagy stréber), de a szerelmi életben egy hatalmas balfék. Legszívesebben leüvöltöttem volna a fejét némely részeknél.
Let it be (Beatles) 5/5 - (Csak én lehetek ilyen gyökér, hogy nem tudtam még a szám címét sem!) Imádom!
Ricsi és Virág 5/4 - Nagyon aranyosak, de remélem, hogy Virág nem fogja mellőzni Renit (megint).
Dorián 5/5 - Megérdemelte! *muhahahaha*
Szent Johanna Gimi 5/5* - én is ide akarok járni! >.<

Adatok:
Kiadó: Ciceró Könyvstúdió
Oldalszám: 444 oldal
Megjelenés: 2011
Sorozat: A Szent Johanna Gimi (4.)
Egyéb megjegyzés: puhatáblás, 2990 Ft

Nincsenek megjegyzések: