2012. június 19., kedd

Simon Tamás - Vérmacska ♥

Magyar Könyv
Figyelem! Nyomokban vulgaritást és macskaszőrt tartalmazhat!

Alfimacsek története úgy kezdődik, mint mindenkié: megszületik. Azonban mire fel tudná fogni ezt a létfontosságú tényt, egy meleg lakásban találja magát egy irdatlanul kövér és húgyagyú pacákkal, Szőrössel (későbbi nevén Szőrivel), aki nemhogy befogadja, de még nevet is ad néki: Alfi (alias Hitler). Arra azonban nem gondoltak, hogy a cicus hű is lesz a nevére. Ugyanis Alfi elhatározza: ő lesz itt az Omega, a király, az elnyomó, sőt, ő világuralomra tör. Ebből kiindulva Szőrinél kezdi a sanyargatást (aki már így is selejtes agyvelejű, depressziós, és soha nem volt nője), hogy aztán a Feketehajút szelídítse meg (Szőri anyja), és így tovább, míg az egész világ a mancsa előtt nem hever. Ez érdekben rúg, harap, vádli- és hátkarmol, egyebek mellett ágyba-földre-alom mellé-virágba pisil, kikertészkedi a (szerinte) gyomnövényeket (ami úgyis azért van, hogy ő kikaparhassa alóla a földet), eszméletlenül sokat kajál, és úgy egyébként is olyan beszólásai vannak, hogy fetrengeni lehet kötelező a nevetéstől.

Alfi ♥
Kezdjük azzal, hogy teljes titokban vettem meg a drágaszágot. Történt ugyanis, hogy elmentünk mozizni, utána pedig volt két óra mászkálás. Bevonultunk a hatalmas bevásárlóközpontba. És előttem ott lőn az Alexandra. Mondom magamnak, soha életben nem vettem magamtól cenzúra nélkül könyvet, most fogok. Hívom húgom, gyere már, dobjuk össze a pénzünk. 2600 forintot sikerült összeszámulnunk, de a legtöbb szuper könyv 3000 felett volt. Teljes kétségbeesésben kőröztem a boltban, mi van 2600-ért. Aztán megtaláltam Alfit, és mielőtt leemeltem volna, elmondtam egy gyors imát. És siker: 2500 Ft. Madarat lehetett volna fogatni velem! :)) Gyorsan megvettem, és rendeltem egy Alexandra törzsvásárlói kártyát is.

A könyvben pedig nem csalódtam. Először zavart, hogy már az első oldalon is annyi káromkodás van, hogy egy matróznak is vörösödne a füle, de utána már pont ezt élveztem benne. Olyan választékos hasonlatok, metafórák vannak benne, hogy majd' szétrobbant a rekeszizmom.

Alfinak üzenve: Imádom és leborulok mancsai elé! Továbbra se hagyja abba a stílusát, mert megfizethetetlenül jó!

Kicsit félve pontozok. Ha a kedves Alfi olvassa: végtelen csillag minimum (féltem a vádlim). Egyébként halkan megsúgva: (6 csillag).

Adatok:
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó - Hard Selection
Oldalszám: 280 oldal
Megjelenés: 2011
Sorozat: Vérmacska (1.)
Egyéb megjegyzés: illusztrált, puhatáblás, 2499 Ft

Nincsenek megjegyzések: