2012. augusztus 22., szerda

Spirit Bliss: A múlt árnyai

Magyar Könyv
"A Nap fénye elhalványult,
a Földre örök sötétség borult,
a korábban mítosznak hitt démonok pedig előbújtak rejtekhelyeikről.
Minden vámpírok atyja, Véreskezű Casimir irányításával a vérszívók átvették az uralmat a világunk felett. Az emberek többségére azonnali halál várt, akik életben maradtak, azok vagy a vámpírokat szolgálják, vagy űzött vadként élnek a csatornákban.
Az emberi lázadók vezetője őrült tervet eszelt ki. Hogy megmentse a világot, hosszú évek munkája során feltalált egy időgépet. A küldetés célja: visszautazni a középkorba, felkutatni Véreskezű Casimirt, mielőtt vámpírrá változott volna, és még emberként végezni vele.
A végzetnek köszönhetően Katherine Glanville lesz a szerencsétlen kiválasztott. Visszaküldik őt a múltba, ahol férfiruhája és furcsa viselkedése miatt azonnal el is könyvelik boszorkánynak. Csak a véletlenen múlik, hogy megmenekül végül, mivel összekeverik Casimir úrfi sosem látott unokahúgával, Roderica Galahaddel.
A feladat végrehajtása innentől egyszerűnek tűnik, csak kettesben kell maradnia a férfival, hogy egy óvatlan pillanatban megölhesse. De mi van, ha az emberi Casimir kedves, önfeláldozó és jó lélek? Ha a valódi gonosz egy az egyházon belül működő szekta, a Vérző Rózsa Rend? Vagy ez csak a látszat? Katherine-nek rá kell jönnie, hogy egy ember életét elvenni még a jövő ismeretében sem olyan egyszerű, mint azt gondolta…
Izgalom, fordulatok, titkok és szerelem… A démon érintése téged is megborzongat!"


Még vagy 2 évvel ezelőtt figyeltem fel Spirit munkáira. Akkoriban aktív hotdog-os voltam, ott leltem rá az írónő magazinjára (hasonló, mint egy blog). Beütöttem a google-be: Spirit Bliss, és így leltem rá a blogjaira. Szerettem a történeteit, a szösszeneteket, de aztán egyre kevesebbszer mentem géphez, és a mesék homályba vonultak. Azonban mikor megláttam A múlt árnyait, amelyik régebben is a legjobban tetszett, rögtön tudtam, hogy EZ kell nekem. Egy és fél nap múlva már vihettem is vissza.

Csavaros, fantáziadús, érzelmes, kalandos. Ezekkel a szavakkkal lehetne a legjobban jellemezni a könyvet, stílust. Igaz, ami igaz, nem minden tökéletes, de ilyesmit nem is vártam el. A könyv eleje nekem túl belecsapós, homályosak voltak a részletek, amik további olvasásra feltisztultak. A visszaemlékezős részeket nem szerettem, bármennyire is fontosak voltak.

A karakterekkel is kicsit bajban vagyok. Katherine bőrébe bújva Casimir egy szörnyeteg, de másik szemszögből egy fess úriember. Ez ugye, nehezen össze egyeztethető. A főhősnő is okos a maga módján, de néha a  falhoz csapdostam volna a fejem, hiszen sokszor, sőt, szinte mindig tévedett. Ahogy én is.

A vége egy gyönyörű függővég, rajta is akadtam, mint hal a horogra. 5 csillagot kap. TEAM CASIMIR

Adatok:
Kiadó:  Könyvmolyképző Kiadó - Vörös Pöttyös
Oldalszám:  480 oldal
Megjelenés: 2012
 Sorozat: Démoni érintés (1.)
 Egyéb megjegyzés: Kartonált, 2999 Ft

Nincsenek megjegyzések: