2012. december 17., hétfő

Jeaniene Frost: Az első vércsepp

"Éjszaka a halandók nem érezhetik magukat biztonságban. Denise MacGregor jól tudja ezt, hiszen a legjobb barátnője a félvámpír Cat Crawfield, és a nő már többet vesztett, mint amit egy átlagember elviselni képes. A családja múltját titkok övezik, és egy démon már prédának jelölte ki Denise-t. Ám a túlélése most egy halhatatlantól függ, aki viszont csak arra vágyik, hogy megízlelje a nőt.
Ez a halhatatlan pedig nem más, mint Bones barátja, Spádé, az erős, titokzatos vámpír, aki évszázadok óta bolyong a földön, és most védelmeznie kell a veszélyben lévő csábos halandót még azon az áron is, ha ezzel meg kell tagadnia önnön mivoltát. Bármennyire vágyik is Denise-re, Spádé tudja, le kell győznie sóvárgását, hogy együtt szállhassanak szembe a lidércnyomással.
Máskülönben, amint lehull az első vércsepp, mindketten elvesztek…"


Ezt az szépséges gyöngyszemet egy hónapja olvastam, mégis csak most írtam róla értékelést. Igen, el vagyok havazva *szójátékon kívül*, nem is kicsit. Itt a Karácsony, nincs senkinek se ajándéka... *sóhaj* Lényeg annyi, hogy majd szünetkor próbálok mindent pótolni. Becsszó!


A könyvről: irtózatosan vártam már Spádé könyvét, mivel én is nagy Cat&Bones rajongó vagyok (van olyan aki nem?!), tehát sokat vártam tőle. Bár az elvárásaimat teljesítette, de nagyon inogott az a léc, épphogy nem adok hármast rá. Oh, és a borító borzalmas, és bár könyvtári példányt olvastam, akkor se volt olyan jó kézbe venni, mint egy VP könyvet. Atyám, az a kiadó egy isten borítókészítésből! *nyálcsorgás*

Kezdeném is a karakterekkel. Spádét elsősorban a stílusáért, humorérzékéért és az eszéért szeretem, de nem átsiklandó dolog, hogy fantasztikusan néz ki. Mármint a fejemben... Ahogy elképzelem... Na, értitek. Ő most is szépen szerepelt, úgy ahogy elvártam. Denise viszont más tészta. Tudom, női karater, és alap, hogy a feminim karaktereket rögtön le is húzzam, de NEM! Ugyanúgy szeretem a női szereplőket is, hogy ha ténylegesen ki vannak dolgozva. És itt a bibi. Denise-t eddig egy értelemes embernek tartottam, csupa jó pontokat szerzett be nálam. Ebben a kötetben viszont hisztizett mindenért... jó, lehet hogy túlzok. Tehát: majdnem mindenért kiverte a balhét. Megértem, hogy elvesztette a férjét, gyászol és minden, de valamikor csak túl kell lépni valahogy! Sokak értékelésében olvastam, hogy nekik nem volt bajuk vele. Biztos bennem keresendő a hiba.

Térjünk át a történetre, amire viszont nem tudok semmi rosszat mondani. Csupa újdonság volt ez a démonos dolog, tele volt fordulatokkal, meneküléssel, meg vérrel (ami nálam jó pont), humorral, valamint feltűntek a régi kedvencek, Cat, Bones, és persze az elhagyhatatlan, manipulatív, ámde mindig hűséges Ian ((Könyvet neki!)).

Összességében hiba lenne kihagyni a könyvet, mert szórakoztató, ráadásul, héj emberek, ez Frost! 4 csillagot neki!
Adatok:
Kiadó: Ulpius Kiadó
Oldalszám: 396 oldal
Megjelenés: 2012
Sorozat: -
Egyéb megjegyzés: Puhakötésű, 3499 Ft

2 megjegyzés:

Szilvamag írta...

Basszus, olyan rég olvastam már az előző részeket, hogy teljesen idegenül hangzanak ezek a nevek.... pedig haj, de nagy kedvenc ez a sorozat.:) Lehet, hogy egy újraolvasással kéne kezdeni.

Rubintpikkely írta...

Én csak bólogatni tudok az ötletre! :)
Nekem is kéne már pár újraolvasási maraton. De elsőnek a Tündérkrónikákat szeretném, az úgyis be van már tárazva, aztán jöhet Cat&Bones. :)