2013. január 29., kedd

Macskaköröm (4)

Dan Wells: Partials - Részben ember

"A boldogság a legtermészetesebb dolog a világon, ha megvan, és a leglassabb, legfurcsább, leglehetetlenebb dolog, ha nincs."

"– Ha nem tudod megismerni az igazságot, éld át a lehető legnagyszerűbb hazugságot, amit csak képes vagy kitalálni – javasolta Isolde."

"A megpróbáltatásaim erősebbé tesznek."

"-Jó látni titeket- mondta Haru.
-Látsz engem?-tapogatta végig magát Marcus, hirtelen megdöbbenést tettetve.-Akkor elmúlt a bájital hatása?Utoljára adom oda az ebédem egy beszélő mókusnak!"

"-Gondolom, nem számít, melyik háború volt – folytatta Tovar. – Otthagytam négy lábujjamat, egészségi okokból leszereltem a tengerészgyalogságtól, és hazamentem Georgiába jéghokizni.
(… )
-Ami engem illet, medikusként még mindig várom a történet izgalmas részét – jegyezte meg Marcus.
Tovar meglepődötten nézett rá.
-Tessék?
Marcus szélesen vigyorgott.
-A lábujjak, ember, mutassa a lábujjait!"

Nincsenek megjegyzések: