2012. június 10., vasárnap

Patrick Ness: Kés a Zajban

Pff... Mostanában teljesen el vagyok havazva. Suliban javítók, egy hét múlva ballagás, nagytakarítás, etc. :S Éppen ezért most csak rövidített kritikákat fogok írni.

Tartalom:
MEGDÖBBENTŐEN EREDETI, IZGALMAS, KÜLÖNLEGES KÖNYV A FELNŐTTÉ VÁLÁS VESZÉLYES ÚTJAIRÓL
Todd Hewitt az utolsó fiú Prentissvárosban, ahol állandó, nyomasztó Zajban mindenki hallja a többi ember gondolatát is.
Nincsenek titkok.
De Todd váratlanul tökéletes Csöndre bukkan.
Hazudtak neki, menekülnie kell.
Patrick Ness világszerte népszerű, díjnyertes trilógiájának első kötete végre magyarul.





Az elején szörnyen zavart a rengeteg helyesírási hiba, az agyam mindig ki akarta javítani nem vant nincsre. A káromkodásos effek viszont tetszettek, ötletesen oldotta meg (néhánynál több vulgáris szót is hozzá tudtam csatolni).

A könyv hangulata sötét, nyomasztó, és amolyan "füstös". Konkretizálva (van ilyen szó?) ez annyit jelent, hogy kívülről az egész mutatós stílusú, minden perfektül meg van írva, míg fontos dolgok homályban maradnak. Rengeteg dolog miatt lehetnék dühös (miért nem olvastam el azt az eff könyvet??), de megbocsátok, hiszen nagyon jól szorakoztam, ahhoz képest, hogy csak menekültek, jártak-keltek, mint a Gyűrűk Urában.

Toddot szerettem, de Viola nagyon idegesített. Szinte semmit sem csinál, nem tudunk róla semmit, mégis mintha körülötte forogna a világ... Könyörgöm!

Egyébként a "Hang" is, mint ötlet nagyon tetszett, de én nagyon nem akarnám, hogy a világunkban is elterjedjen. Maradjon csak meg szépen könyv formájában. :) 4 csillag!

Adatok:
Kiadó: Vivandra Könyvek
Oldalszám: 460 oldal
Megjelenés: 2010
 Sorozat: Chaos Walking Trilógia (1.)
 Egyéb megjegyzés: kartonozott, 3500 Ft, következő rész: Válasz és Kérdés
!! Viola korábbi életéről ingyenes rész: ITT!

Nincsenek megjegyzések: