2012. szeptember 9., vasárnap

Rob Thurman: Holdvilág

Visszatérek a saját szavas tartalom ismertetéshez, mert EZ a könyv nemhogy megérdemli, de jár neki!

Na tehát, van Cal és Niko, a világ egyik legjobban összeszokott bérgyilkos testvérpárja. Miután legyőzték az Auphe gonosz tünde nemzetségét belefognak egy hatalmas összegekkel kecsegtető vállalkozásba, mivel eléggé le vannak égve - be kell épülniük a vérfarkasok közé. Ez a lépés azonban olyan görgeteget indít le a hegyről, ami eltiprással fenyeget. A vérfarkas maffia ugyanis egyáltalán nem kíméletes, eltipor mindenkit, akik az útjukban állnak. A dominanciaharc kellős közepében azonban emberrablás történik, váltságdíjat követelnek, méghozzá egy ősrégi mágikus korona formájában, ami történetesen a beépítésről mit sem tudó Cerberus mancsában van. Végül, de nem utolsó sorban egy költői kérdés: Tényleg elpusztult minden Auphe?

Az előzetesekről: Képes voltam kilenc teljes hónapot várni, míg ez a könyv a kezembe került! Persze, én mindent megpróbáltam. Sorolom: rágtam füleket, hosszú szónoklatokat tartottam, miért jó ez a könyv, és miért kell nekem, kétségbeestem, könnyeztem (egy kicsit), majdnem sikítottam, de persze a végeredmény megint a könyvtár lett. Ha lesz pénzem, és ha végre elmehetek könyvesboltba, akkor én...

Fúha! Miért is ajánlom e sorozatot? Lássuk csak. Elláthat téged bőven adrenalinnal, a történet pörgős, cselekménydús,  nyaknyiszálós, kibelezős, egyszóval véres, de még pont határeset, emellett gyúrhatsz hasizomra, mert irtó jó poénok csattannak, lubickolhatsz a fantáziában, végül, de nem utolsó sorban pedig kaphatsz egy mintapéldányt a tökéletlen testvérszeretetről, ami valahogy mégis tökéletes. Ja, és említettem Cal milyen jóképű? Nem? Na, most megmondtam.

Auphe
A krimi oldalát is csak isteníteni tudom. A végén attól a váratlan fordulattól majdnem szívrohamot (na jó, szívritmuszavart) kaptam! Csavaros, de nem az amolyan nyomozósan, hanem a maga nyerseségében. Több ilyen regény kellene, és máris telítve állnának a könyvesboltok.
 Ismételten kiemelném Niko és Cal testvérkapcsolatát. Szerintem tényleg igazi példaképekké kéne őket avanzsálni, hiszen minden megvan közöttük, ami szükségeltetik. Kisebb csínyek, segítőkészség és önfeláldozás a másikkal szemben, szarkazmus. A végeredmény fantasztikusabb, mint hinnéd.

A könyvet köszönöm, FFG és Timus kampányának, akik lehetővé tették, hogy ez a brutálisan jó sorozat folytatódhasson! 

Természetesen jár a 6 csillag! :)

Adatok:
Kiadó: Tuan Kiadó
Oldalszám: 320 oldal
Megjelenés: 2011
Sorozat: Cal Leandros (2.)
Egyéb megjegyzés: Puhakötésű, 2990 Ft

Nincsenek megjegyzések: