2013. február 26., kedd

Macskaköröm (8)


Colleen Houck: A tigris átka

"Biztos vagyok benne, hogy te egy rendkívül romantikus tigris vagy."

"– Több mint háromszáz éves? – hüledeztem. – Ez azt jelenti, hogy mikor is születtél?
– 1657-ben.
– Oké – nyugtáztam megrökönyödve. Úgy látszik, az idősebb férfiakra bukom."

"De férfival lenni sokkal bonyolultabb, mint tigrissel."

"Amikor a választék Tarzanra és a majmokra szűkül, Tarzan egész jó választásnak tűnk, nem?"

"Beleszeretni olyan lenne, mint leugrani egy szikláról. Vagy a legintenzívebb élmény, ami csak történt velem, vagy a legostobább hiba, amit valaha elkövettem. Vagy átértékelném és élvezném az életet, vagy összetörném magam, halálosan megsérülnék."

"Mellettem egy szakadt plakát lengedezett a szélben. Elkaptam a szélét, és visszasimítottam az oszlopra. Egy fehér tigris volt rajta. Hát, helló, gondoltam. Remélem, csak egy van belőled… és nem tinédzser lányokat szoktál reggelizni."

Nincsenek megjegyzések: